|
1) Yorumu Ekleyen OTEL AYANA PERSONELİ / 17-03-2009 (id 2127)
|
ŞEVKET BEY YARDIMCI OLDUĞUNUZ İÇİN TŞKLER.KOLAY GELSİN HAYIRLI ÇALIŞMALAR.
|
|
2) Yorumu Ekleyen adem arslan / 12-06-2008 (id 1383)
|
yıllardır çavuşlunun kalkınmasına vermiş oldugunuz hizmetlerden dolayı çavuşlu dinlenme tesislerine teşekkürlerimi sunarım hayırlı işler bol kazançlar
|
|
3) Yorumu Ekleyen muhittin bekiroğlu / 05-06-2008 (id 1338)
|
tesis çok güzel olmuş dun akşam ötöbüs oraya mola verdi gerçekten harıka tesis olmuş bu arada yemeklerınız tadı 15 senedir hiç değişmemiş bu yuzden sizleri tewbrık eder başarılarınıız devamını dılıyorum
|
|
4) Yorumu Ekleyen bakikaya / 04-04-2008 (id 1110)
|
çok güzel
|
|
5) Yorumu Ekleyen ilknur aydın / 09-02-2008 (id 970)
|
ben devamlı seyahat eden biri olarak uzun zamandır çavuluya uğramamıştım daha doğrusu seyahat ettiğim otobusler uğramıyordu 16 senedir ulusoyla seyahat ediyorum ön16 sene once ziyaret ettiğim çavuşlu dinlenme tesisleri ile şu ankı tesis arasında dağla kadar fak var tesis güzel olmuş ozellıkle balkon manzara kısmı güzel yemekleri de harıka evet personel konusunda zayıf sanırım yetkililer mutlaka bir şeyler düşünmüşlerdir bu masrafa bu personel hiç yakışmadı diğer bir eksıklık görmedim ama yine ulusoyla seyahat edeceğim şimden sonra bu tesisi gözlemleyip buraya yazacağım aslında tesisin sitesine yazmak isterdim ama henüz faliyete geçmedi sanırım veya ben açamadım
|
|
6) Yorumu Ekleyen engin / 11-01-2008 (id 874)
|
eski bir çalışan personel olarak tesisleri özlüyorum.ilk garsonluk deneyimim orda başladı.şimdi ise turizm sektöründe otelde garsonluk yapmaktayım.bana emeği geçen herkese teşekkür ederim.
|
|
7) Yorumu Ekleyen engin karakaş / 11-01-2008 (id 867)
|
eski bir çalışan olarak sizleri özledim.umarım işleriniz iyidir.şef seyfi abi rahmetli sabri abi ve işveren rıfkı abi hepinizi saygıyla anarım
|
|
8) Yorumu Ekleyen çavuşlulu / 30-12-2007 (id 830)
|
öncelikle son yıllarda yaptığı yenileme yeniliklerle çevresinde göze çarpan bir ortam olan tesis personel seçimini yeniden yapmasını dilerim. birde mutfak bölümünü yenilemelerini tavsiye ederim ve bunun gibi bir kaç sorundan başka bir sorun yok. kolay gelsin.......
|
|
9) Yorumu Ekleyen eyüp bahadır / 10-12-2007 (id 794)
|
sayın tesis yetkilisi bu arada tesisinizi çok güzel olmuş yapanların elın sağlık ve yemektekı kalıtenızı de tartışmam burada yazı yazmamdakı sebep ben otobusu kaçırmıştım ve oradakı bir yetkili ismini şu an (söylemişti) ama hatırlayamadım beni iş yerinin arabasıyla tiebolununun girişine nerdn bakarsanız 14 km getirip otobuse teslım ettıı ve vazifelerı ooldugunu soylemıştı çok mutlu olmuştumm çunku otobuste değerlı eşyalrım vardıı tüm isarlaıma rağmen ücret almadılar benden insanlık olmedı yaa çok duygulandım çok memun kaldım ve verdiğiniz hizmetten dolayı çok tşk ederım işlerınızın devamını dılerım
|
|
10) Yorumu Ekleyen ahmet ugur / 09-08-2007 (id 525)
|
çok guzel yemelkklerı harılaa memnun kaldım
|
|
11) Yorumu Ekleyen HASAN YILMAZ / 09-06-2007 (id 354)
|
YEMEK ve fiyat olalarak gerçekten çok mukemmel yemeklerı lezzetli fiyatları da bir şehir lokantasından dahı uzun fakat biz ist gelırken oraya giremedık bu tesisin onu kapatılmamalıydı gerçeği arabayı karşıya çekıp tesise girdik sonra sorduk 400 metre beri ki kavşaktan girilmlıydı sanırım tek usur giriş oldu bu arada çok güzel olmuş denız manzarası balkon falan ıyı olmuş ancak şimdi tesise benzemış başarılar diliyorumm
|