|
1) Yorumu Ekleyen ATAKAN YILMAZ/ DİKMEN / 18-05-2008 (id 1216)
|
TAVSİYE ÜZERİNE GİTTİK ÜRÜNLER COK GÜZEL
|
|
2) Yorumu Ekleyen filiz göktaş /çankaya / 18-05-2008 (id 1215)
|
evlilik hazırlığımda nette araştırma yaparken web sitesini buldum ve çok severek beğenerek sitelerdeki mağazadan aldım evlenecek arkadaşlara tavsiye ediyorum
|
|
3) Yorumu Ekleyen esra ahmet yılmaz / 11-05-2008 (id 1193)
|
kalite ve iyi hizmet arayanlara kesinlikle tavsiye ediyoruz. aldık ve çok memnunuz, severek kullanıyoruz.
|
|
4) Yorumu Ekleyen ercan işler / 11-05-2008 (id 1192)
|
sitelerdeki en güzel ürünleri bulabilirsiniz.. cok begenerkek koltuk takımı aldık
|
|
5) Yorumu Ekleyen RAMİZ EVCİ / 19-04-2008 (id 1144)
|
ÜRÜN ÇEŞİTLERİ ÇOK ZENGİN KARAR VERMEKTE ZORLANDIK. TEŞEKKÜRLER..
|
|
6) Yorumu Ekleyen filiz bekar / 10-04-2008 (id 1123)
|
tebrikler
|
|
7) Yorumu Ekleyen muzaffer gündoğdu - cankaya / 12-03-2008 (id 1064)
|
ürün kalitesini cok beğendik ve severek kullanıyoruz..
|
|
8) Yorumu Ekleyen ayhan aslan / 15-02-2008 (id 987)
|
cok beğenerk aldık,,, tavsiye ediyorum
|
|
9) Yorumu Ekleyen musa ivedi / 12-02-2008 (id 980)
|
veriln satış sonrası hizmetten cok memnun kaldık..
|
|
10) Yorumu Ekleyen hakan mert / 12-02-2008 (id 979)
|
cok beğenerek ürün aldık ve cok memnunuz... teşekkürler başkent grup tşk kral koltuk
|
|
11) Yorumu Ekleyen yasemin / 19-12-2007 (id 809)
|
ürünler süper kesinlikle görmenizi tavsiye ediyorum..
|
|
12) Yorumu Ekleyen adem saçaklı / 02-12-2007 (id 772)
|
erzurum dadaşkent aldesa firmasından maxi koltuk takımı aldım. arızalı mal verip daha sonra değişmek yerine koltuğu dikip geri gönderdiler. mallarının arkasında durmadılar bende gittiğim her yerde reklamını yapıyorum. ama ben bu markaya güvenmiştim.böyle ticaret olmaz.böyle esnaflıkta olmaz.tvsiyem kimse aldesa almasın.yoksa benim gibi zor durumlarla karşılaşırsınız.hakkımı helal etmiyorum...
|
|
13) Yorumu Ekleyen AYŞE / 22-10-2007 (id 645)
|
ÜRÜNLER MUHTEŞEM KALİTELİ VE HİZMET SÜPER BAŞKENT GRUBA UĞRAMADAN EVİNİZİ DÖŞEMEYİN HAKATEN BEN ÖYLE YAPTIM;)
|