|
1) Yorumu Ekleyen pastacı ömer ankaradan / 25-06-2008 (id 1486)
|
markanızın sizde olsuna cok sevındık hayırlı olsun.sevki ağbeyimize rahmetler olsun.
|
|
2) Yorumu Ekleyen çamlı hemşinli dündar / 25-06-2008 (id 1485)
|
Güzel evladımız hayırlı olsun baba markasının sizde olusuna çok sevindim.ben yıllarca ingilterede pastacılık yaptım bunda babanın payı buyuktur.hayırlı olsun evladım.
|
|
3) Yorumu Ekleyen börek ustası beco / 25-06-2008 (id 1484)
|
hayırlı olsun ,şevki ağbeyimizi çok özlüyoruz.onun gibi usta çok zor bulunur.Bu marka kımdedır dıye cok merakederdık sızde olmasına sevındık.Allah yolunuz acık etsın.
|
|
4) Yorumu Ekleyen börek Haus Köln-Germany / 25-06-2008 (id 1483)
|
Dilek Hn,Hayılı ve ugurlu olsun,babanız sayesınde onun bana ogrettıgı mamuller ıle bugun bu ısın sahıbıyım.Allah ızden ve babanızdan razı olsun.Bu markanın sızın elınızde olması dogru elde yolu zaten her zaman number one dır sizlere hayırlı Isler dılıyorum.Sizinleyiz her zaman.
|
|
5) Yorumu Ekleyen pasta ustası hamdi / 25-06-2008 (id 1482)
|
dilek hn,cok mutlu olduk sevki ustamızın kızı tek evladı olarak babanızın yıllarca emek vererek marka halıne getırdıgı ıstanbulun en guzel lezzetını sundugu urunlerın bundan sonra dogru olan ellerde olması beni çok gururlandırdı. Allah sizden razı olsun.
|
|
6) Yorumu Ekleyen barın aılesı / 25-06-2008 (id 1480)
|
bu marka babanın sana mırasıdır ıyı koru ve muhafaza et. taklıtlerın ıle mucadelenı ver.basarılarının devamını dılerız.
|
|
7) Yorumu Ekleyen günday ailesi / 25-06-2008 (id 1479)
|
Evladımız babanın ahlakı babanın durustlugu senın gıbı bır evladının olusu bızlerıde mutlu ettı her zaman.aılece senınleyız.hersey gonlunce olsun.
|
|
8) Yorumu Ekleyen akem ltd.şti / 25-06-2008 (id 1478)
|
kardeşimiz gelinimiz,babanın sana bıraktığı bu marka seninde evlatlarına barıkacagın en mukemmel oduldur. senin yanındayız. büyüklerin.
|